Astăzi 21. iulie 2017., Vineri
RomânăMagyarEnglish
Hotel Praid
Prima pagina
Despre noi
Localizare
Informatii utile
Impresii
Contact
Camere Restaurant Pizzerie Tratament şi relaxare Servicii Tarife si rezervari
Sala de evenimente BACCHUS din Sovata

Echipa noastra, cu o experienta de peste 8 ani, va sta la dispozitie pentru organizarea celor mai importante evenimente, fie ca sunt in familie sau organizate pentru companii/ corporatii, care incepand cu iunie 2017 pot fi gazduite in sala noastra de evenimente situata la intrarea in celebra statiune Sovata: nunta, botez, aniversare, dineuri, mese de comemorare; sau evenimente “business”: cocktail, conferinta, simpozion, sedinte, receptii, lansari sau prezentari de produse, targuri si expozitii comerciale, petreceri de companie.

Oferta de meniuri este diversificata si poate fi personalizata dupa gustul clientului, pentru evenimentele cu meniu comandat in locatia noastra nu percepem taxa de inchiriere pentru sala. Oferim asistenta pentru alegerea meniului potrivit, set-up, decoratiuni, muzica si orice alt serviciu conex, in functie de tipul evenimentului.

La cerere, clientii nostri pot beneficia de serviciile de cazare ale Hotelului BACCHUS** Sovata, la tarife speciale pentru participantii la evenimente. Se asigura terasa exterioara si o parcare privata generoasa.


Evenimente Family

Puteti opta pentru sala de evenimente Bacchus din Sovata pentru orice ocazie importanta din viata Dumneavoastra. Cu experienta in organizarea de mese festive, Sala de evenimente Bacchus constitue locatia ideala pentru nunti, botezuri, aniversari, petreceri sau alte evenimente importante din viata dumneavoastra, avand o capacitate de pana la 400 de invitati.

Evenimente Business

Putem planifica si organiza evenimente pentru companii cu pana la 300 de invitati. De la conferinte, seminarii,simpozioane pana la prezentari, lansari sau petreceri. Echipamentele aferente (sonorizare, videoproiector, ecran de proiectie, laptop, flip-chart, etc.) se inchiriaza contra-cost (sala nu dispune momentan de echipament propriu); putem intermedia inchirierea unor astfel de echipamente, costurile variaza functie de durata de utilizare, nr. de sedinte/ zi, numarul de zile de utilizare, etc. Desigur, asiguram coffee-break si dejun/ dineu/ cocktail pentru astfel de evenimente.

Catering

Pentru toate evenimentele meniurile sunt concepute de comun accord cu reprezentantii clientului si sunt asigurate in regim catering de bucataria restaurantului Hotel PRAID. Putem furniza servicii de catering si pentru evenimente organizate in alte locatii, la alegerea clientului. Dispunem de logistica necesara pentru evenimente cu pana la 500 de persoane. Meniurile pot fi adaptate in functie de doleantele clientilor, specificul evenimentului si bugetul disponibil.